Scroll

Interim management

Of nou de uitdagingen groter of complexer blijken te zijn, extra managementcapaciteit is benodigd om iets nieuws op te starten of wat is vastgelopen vlot te trekken, of een reorganisatie van een serviceorganisatie kordaat op een respectvolle wijze moet worden doorgevoerd, de interim managers van Cyrb staan voor u klaar.

Cyrb biedt interim management voor IT serviceorganisaties en opdrachtgevers. We beschikken over ruime ervaring op alle niveau’s. Variërend van operationeel voor het dagelijkse servicemanagement, tactisch op het vlak van service level management en contractmanagement tot strategisch op board room niveau.

Ons team

Onze interim managers hebben minstens 10 jaar ervaring en een solide track record in de publieke en private sector. Afgezien van onze algemene ervaring in service management en service operatie hebben we domeinspecifieke kennis van verkeer en vervoer, smart cities en het milieu. We staan voor een open manier van communiceren en hanteren een hands-on managementstijl. We verdiepen ons inhoudelijk in hetgeen we managen zodat we effectiever sturing kunnen geven aan het team, de afdeling of de organisatie.

Manager, directeur

Deze ervaren manager en directeur heeft 10+ jaar ervaring in het opzetten, transformeren en managen van serviceorganisaties van 10 tot 100 medewerkers. Hij heeft tevens ruime ervaring in het hands-on managen van high availability servicecontracten en serviceorganisaties in een internationale omgeving.

Ervaren in IT project delivery (PRINCE2), IT service delivery (ITIL), human resource management, finance, reporting, offshoren, outsourcen, transitiemanagement en kwaliteitsmanagement (ISO). Specifieke domeinkennis in verkeer en vervoer, Smart Cities en het milieu. Uitstekende communicatieve vaardigheden van de werkvloer tot de directiekamer in het Engels en Nederlands.

Senior servicemanager

Servicemanager met 10+ jaar ervaring in het hands-on managen van servicecontracten. Van het opstellen van operational en service level agreements, beheerplannen, beheerprocedures en processen, het inrichten van tooling, monitoring, het inrichten en aansturen van de serviceorganisatie tot accountmanagement, planning en financieel management. Servicecontracten en managed services worden van A tot Z door deze ervaren professional gemanaged. Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Engels en Nederlands.

Voor de volledige profielen, beschikbaarheid en tarieven verzoeken we u contact op te nemen met ons.

Delen
Back to top